המחקר הרב-שלבי המתואר במאמר זה הוא חלק מפרויקט מו”פ שמטרתו בחינת פיתוח ויישום של סביבה דיגיטלית בשם RAMZOR ליצירת הזדמנויות לשיתוף פעולה מקצועי בין מורים למתמטיקה ותמיכה במאמציהם לתכנן ולממש את המשימות היומיות המורכבות שלהם.
תוצאות המחקר מצביעות כי למסגרת מתאימה לשיתוף פעולה עם מורים ושיתוף ידע, סביבה דיגיטלית כגון ל- RAMZOR יש את הכוח לזמן פיתוח ידע מתמטי ודידקטי של מורים המתעדים וחולקים את חוויית תכנון ויישום חומרי ההוראה שלהם, כמו גם של אותם מורים עמיתיהם המאמצים חומרים אלו . המחקר מאיר גם את הפוטנציאל של RAMZOR לשמש עמוד התווך בקהילת העשייה של מורי המתמטיקה.
הבדיקה של פוטנציאל זה והתנאים הנחוצים כדי להפוך את RAMZOR לסביבה שמטפחת קהילה לאומית עצמאית ובת קיימא של מורים למתמטיקה הוא המוקד של המחקר המתמשך שלנו