בשנת 2007 נערך סקר מו ” פ וחדשנות בקרב חברות בינוניות וגדולות בענפי הייצור והשירותים
בישראל המסווגים כענפי טכנולוגיות מסורתיות ומסורתיות-מעורבות. הסקר בדק את ההשפעה של חדשנות על הביצועים העסקיים של מפעלי תעשיה ושרותים, ואת הגורמים החוסמים והתומכים בחדשנות תוך אבחנה בין חדשנות טכנולוגית לארגונית.
המדגם כלל 115 חברות מתוך 1,800 חברות אליהן נשלח שאלון בדואר. שעור המענה היה גבוה יחסית בענפי גומי, פלסטיקה ומתכת. רב המשיבים הן חברות גדולות (מכירות של מעל $10 מליון), וותיקות, צומחות ומייצאות חלק משמעותי מתוצרתן. השאלון התבסס תוך התאמות נדרשות על סקרי החדשנות של האיחוד האירופאי, Community Innovation Survey , ומהווה שימוש ראשון בסקר זה בישראל. נמצאו רמות השקעה סבירות בחדשנות בחברות (הגדולות יחסית) שבחרו להשתתף בסקר, והשפעה חיובית ומובהקת של תהליכי חדשנות שונים על מדדי הביצועים העסקיים שלהן. ניתוח התשובות מורה גם על הכוונת שוק/לקוח חלשה מדי במאמצי החדשנות, הפוגעת באפקטיביות מאמצים אלה.