Informing
Policy
for Progress

פוטנציאל לימודי גבוה ומימושו: פרופיל הישגי, סביבתי ואישיותי של מחוננים, שאותרו בשנות ה- 20 לחייהם

אורן כרמל
דוח /
ינואר 1993

שתפו

READ ONLINE

ציטוט

כרמל, א׳ (1993). פוטנציאל לימודי גבוה ומימושו: פרופיל הישגי, סביבתי ואישיותי של מחוננים, שאותרו בשנות ה- 20 לחייהם. מוסד שמואל נאמן.
https://www.neaman.org.il/potential-higher-continuing-education-profile-achievements-environment-character-of-gifted-individuals-identified-twenties-heb/

דו”ח זה מתאר מחקר שהוזמן על ידי מוסד ש. נאמן במרכז הארצי לבחינות והערכה, בנושא המעקב אחר מחוננים שאותרו באמצעות הישגיהם בבחינות הפסיכומטריות.

המחקר מתאר פרופיל של הישגים, רקע סביבתי ומאפיינים אישיותיים של מחוננים בעלי פוטנציאל לימודי גבוה.

קבצים להורדה:

Upcoming Events