Informing
Policy
for Progress

ממשק אקדמיה- חינוך בבתי ספר כמנוע לשינויים מערכתיים

דוח /
יולי 2020

שתפו

READ ONLINE

ציטוט

בנטור, א׳, איזנברג, א׳, זוננשיין, א׳, ודיין, ת׳ (2020). ממשק אקדמיה- חינוך בבתי ספר כמנוע לשינויים מערכתיים. מוסד שמואל נאמן.
https://www.neaman.org.il/academy-interface-education-in-schools-as-an-engine-for-systemic-change/

כדי להניע תהליך אפקטיבי לקידום החינוך בכל הקשור להקניית ידע וכישורי המאה ה-21, שהוא אתגר משותף לכל שרשרת החינוך, ובתוכה בתי ספר, צה”ל/שירות לאומי ואקדמיה, מוצע לפעול  לשיפור שרשרת החינוך ליצירת תשתית שבה לכל בעלי העניין תהיה מוטיבציה לחולל שינויים לשיפור הממשק שבין האקדמיה ובתיה”ס.

דרך פעולה זו מבוססת על ההערכה והניסיון בארץ ובעולם שמדיניות מיון וקבלה של אוניברסיטאות היא בעלת יכולת השפעה על עיצוב תכניות החינוך בבתי ספר כדי להקנות לתלמידיהם מרכיבי ידע וכישורים אשר יקדמו את סיכוייהם להתקבל ולהצליח במערכת ההשכלה הגבוהה ובשוק העבודה לאחר מכן.

Upcoming Events