Informing
Policy
for Progress

היפוך הפירמידה: חזון ומדיניות לגיל הרך בישראל

מנואל טרכטנברג, הדר זר אביב, רון לייזר, אהוד עוזיאל
דוח /
מרץ 2019

שתפו

READ ONLINE

ציטוט

טרכטנברג, מ׳, אביב, ה׳ ז׳, לייזר, ר׳, ועוזיאל, א׳ (2019). היפוך הפירמידה: חזון ומדיניות לגיל הרך בישראל. מוסד שמואל נאמן.
https://www.neaman.org.il/turning-the-pyramid-upside-down/

מטרתו של מסמך זה היא להציע רפורמה מקיפה בתחום החינוך והטיפול בגיל הרך במדינת ישראל, היינו בשנים הראשונות לחיי הילד, מלידה ועד כניסתו למסגרת המובנית של בית הספר בגיל 6.

המודעות הגוברת לחשיבותו של הגיל הרך כשלעצמו, ומרכזיותו בתוך מכלול רחב של תהליכים חברתיים-כלכליים, מעלים את הצורך בעיצוב מחודש של דפוסים ישנים שהתקבעו ואינם מתאימים עוד למציאות של ימינו. לפיכך, יש להתוות מדיניות סדורה המכירה בחשיבות הנושא, וניזונה מממצאי המחקר העדכני.

Upcoming Events