תחום החינוך במוסד נאמן מתמקד בנוף הרב-גוני של מיומנויות חינוכיות בישראל וכולל תשתיות, עיצוב תכניות לימודים, הכשרת מורים, ואינטגרציה טכנולוגית. צוות המחקר עוסק בניתוח אסטרטגיות הוראה יעילות, הערכת ההשפעה של התערבויות חינוכיות, ופיתוח פתרונות לאתגרים הקשורים למעורבות תלמידים, שוויון והישגים אקדמיים.
מטרת המחקר: שימוש בתובנות מבוססות ראיות לצורך שיפור מתמשך של מערכות החינוך ולטיפוח הזדמנויות למידה לאנשים בעלי רקע וכישורים מגוונים.
אורית חזן, ציפי בוכניק, ענת אבן-זהב
אלי איזנברג, ארנון בנטור, אביגדור זוננשיין, תמר דיין, אינה זרצר
דו”ח זה מציג קווים מנחים ליישום ע”י מערכת החינוך במצב חירום מתמשך בו חלק מהאוכלוסייה
התובנה שהתבססה בשנים האחרונות בנושאי חינוך, על כל מרכיביו, החל מהגיל הרך ועד לאקדמיה, היא
מוסד שמואל נאמן מקיים פעילויות העוסקות במדיניות בנושאי מדע וטכנולוגיה בכלל ומיקומם ותפקידם במדינת ישראל