Informing
Policy
for Progress

פודקאסטים

רציפות חינוכית בעת חירום

כמה תלמידים פונו מאיזורי העימות, וכיצד ניתן למנוע כאוס של מערכת החינוך במצבי חירום עתידיים כמו למשל רעידת אדמה?
פרופ’ אורית חזן מספרת בפודקאסט על פעילות צוות המומחים של פורום “חינוך בחירום” שפעל במסגרת מוסד נאמן מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, מלחמה שהציבה בפני מערכת החינוך אתגרים מורכבים חסרי תקדים, שיתכן ותידרש להתמודד עם דומים להם בעתיד.
פרופ’ חזן מציגה נתונים שנאספו במסגרת המחקר ותכנית פעולה שגובשה במטרה לאפשר רציפות חינוכית לכל תלמיד וכל תלמידה בישראל גם בעת מצב חירום מתמשך הכולל פינוי:

לקריאת הדוח