עבודה זו מציעה מתודה לקידום תרבות היזמות במקסיקו על ידי שימוש בסיפורים ונרטיבים בעלי השפעה, שהם חוליה חיונית (ולעתים חסרה) בתהליך היזמות. המחקר סוקר עבודות מפתח שפורסמו במהלך השנים האחרונות, וכן מציג מסקנות שהופקו עפ”י הנסיון של מדינת ישראל.
/ דוחות ומחקרים / קידום תרבות היזמות במקסיקו: שימוש בנרטיבים בעלי השפעה – להשלמת “החוליה חסרה” בתהליך היזמות
עבודה זו מציעה מתודה לקידום תרבות היזמות במקסיקו על ידי שימוש בסיפורים ונרטיבים בעלי השפעה, שהם חוליה חיונית (ולעתים חסרה) בתהליך היזמות. המחקר סוקר עבודות מפתח שפורסמו במהלך השנים האחרונות, וכן מציג מסקנות שהופקו עפ”י הנסיון של מדינת ישראל.