ממשק אקדמיה- חינוך בבתי ספר כמנוע לשינויים מערכתיים

צטט כ:
בנטור ארנון, איזנברג אלי, זוננשיין אביגדור, דיין תמר. ממשק אקדמיה- חינוך בבתי ספר כמנוע לשינויים מערכתיים חיפה, ישראל, מוסד שמואל נאמן, 2020. https://neaman.org.il/Academy-interface--education-in-schools-as-an-engine-for-systemic-change

כדי להניע תהליך אפקטיבי לקידום החינוך בכל הקשור להקניית ידע וכישורי המאה ה-21, שהוא אתגר משותף לכל שרשרת החינוך, ובתוכה בתי ספר, צה"ל/שירות לאומי ואקדמיה, מוצע לפעול  לשיפור שרשרת החינוך ליצירת תשתית שבה לכל בעלי העניין תהיה מוטיבציה לחולל שינויים לשיפור הממשק שבין האקדמיה ובתיה"ס.

דרך פעולה זו מבוססת על ההערכה והניסיון בארץ ובעולם שמדיניות מיון וקבלה של אוניברסיטאות היא בעלת יכולת השפעה על עיצוב תכניות החינוך בבתי ספר כדי להקנות לתלמידיהם מרכיבי ידע וכישורים אשר יקדמו את סיכוייהם להתקבל ולהצליח במערכת ההשכלה הגבוהה ובשוק העבודה לאחר מכן.

פרסומים נוספים שיכולים לעניין אותך

תגיות:
גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות