מחקר זה משתמש בשיטות איכותניות כדי להציג את פרופיל בוגרי תוכניות ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד כמנהיגים ומנהיגות מחויבים/ות חברתית הפועלים/ות לצמצום פערים חברתיים וכלכליים בחברה הישראלית.
המחקר בוחן כיצד הבוגרים והבוגרות משפיעים על המסגרת ממנה הגיעו או על המסגרת בה הם נמצאים – בין אם אלו מתוך הארגונים הציבוריים, העמותות, הרשויות המקומיות או הארגונים הפרטיים בהם השתלבו ואף מעבר להם. המחקר מצביע על הישגיהם של הבוגרים והאתגרים בהם הם נתקלים ומתאר כיצד תכונות מולדות בשילוב מיומנויות וכלים שנרכשו במהלך תוכניות רוטשילד סייעו להגיע להישגים.
המחקר מזהה את התכונות האישיות, היכולות והמיומנויות המשפיעות על הצלחת הבוגרים/ות כמנהיגים/ות חברתיים/ות ומכוון את מפעילי התוכניות לדגשים ספציפיים בתהליכי מיון, הכשרה ותמיכה במטרה ליצור מנהיגות חברתית יעילה ומשמעותית.
בנוסף המחקר בוחן את הקשר בין הבוגרים לרשת הבוגרים של הארגון ומפרט את ההמלצות העולות מתוך השיחות עם הבוגרים לשיפור קשר זה.