אלי איזנברג

אלי איזנברג
עמית מחקר בכיר
050-5482597
elieizenberg@gmail.com

 דר' אלי איזנברג הוא בעל תוארי בוגר, מוסמך ודוקטור למדעים בחינוך טכנולוגי מהטכניון בחיפה.

בין התפקידים שמילא: הקמת מרכז טכנולוגי באנגליה, חבר סגל בטכניון, חוקר באוניברסיטה הפתוחה באנגליה, ייסוד מערכת חינוך טכנולוגי מקיפה מטעם אורט העולמי בדרום אפריקה, וסמנכ"ל בכיר למו"פ ולהכשרה באורט מישראל.

במסגרות אלה עסק דר' איזנברג במחקר, בפיתוח, ביישום ובהערכה של תוכניות לימודים; הסבה והכשרת מורים לתעודות ולתארים; פיתוח והטמעה של חומרי למידה (חומרה, לומדה, תוכנה); מחקר בפיתוח מודלים להנחיה ולסיוע ביישום החינוך הטכנולוגי ברמות השונות בבתי הספר, במכללות ובמערכות הדרכה בתעשייה.

דר' איזנברג בעל ניסיון של עשרות שנים בהוראה למגוון אוכלוסיות תלמידים, מטעוני טיפוח ועד לנוער מחונן, בהכשרת מורים והסבת מהנדסים. הוא פרסם עשרות מאמרים מקצועיים בעיתונות מקצועית ובכנסים מדעיים, וספרי לימוד להכשרת מורים בחינוך טכנולוגי.

כיום הוא יזם ומומחה בינלאומי לחינוך טכנולוגי –מדעי.

הערכה מעצבת של פיילוט לקידום הטעמת מיומנויות וכישורים במערכת ההשכלה הגבוהה

הערכה מעצבת של פיילוט לקידום הטעמת מיומנויות וכישורים במערכת ההשכלה הגבוהה

מרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה ותעסוקה מוביל פיילוט שמטרתו פיתוח ידע ותמיכה בקידום תשתית מוסדית להטמעת כישורים ומיומנויות תעסוקתיות בקורסי הלימוד הדיסציפלינריים. הפיילוט ייערך בשיתוף עם שני מוסדות להשכלה גבוהה ובמהלכו יעודכנו ארבעה קורסים ממוסדות אלו כך שישולבו בהם פדגוגיות תומכות מיומנויות וכישורים.
פיתוח מיומנויות וכישורים – שולחן עגול בינלאומי

פיתוח מיומנויות וכישורים – שולחן עגול בינלאומי

מהלך מערכתי של בעלי עניין מקצועיים להשגת קונצנזוס של האפיונים, שיטות הוראה ודרכי הערכה ומדידה של מיומנויות מקדמות מצוינות ב – STEM במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה.
מסלולי מיון וכניסה חלופיים לאוניברסיטאות

מסלולי מיון וכניסה חלופיים לאוניברסיטאות

מוסד שמואל נאמן וקרן אדמונד דה רוטשילד עורכים פרויקט מחקר הערכה משותף להערכת האפקטיביות של מסלולי מיון וכניסה חלופיים לאוניברסיטאות.
גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות