"היפוך הפירמידה": חזון ומדיניות לגיל הרך בישראל

צטט כ:
טרכטנברג מנואל, הדר זר אביב, רון לייזר, עוזיאל אהוד. "היפוך הפירמידה": חזון ומדיניות לגיל הרך בישראל חיפה, ישראל, מוסד שמואל נאמן, 2019. https://neaman.org.il/Turning-the-Pyramid-Upside-Down

מטרתו של מסמך זה היא להציע רפורמה מקיפה בתחום החינוך והטיפול בגיל הרך במדינת ישראל, היינו בשנים הראשונות לחיי הילד, מלידה ועד כניסתו למסגרת המובנית של בית הספר בגיל 6.

המודעות הגוברת לחשיבותו של הגיל הרך כשלעצמו, ומרכזיותו בתוך מכלול רחב של תהליכים חברתיים-כלכליים, מעלים את הצורך בעיצוב מחודש של דפוסים ישנים שהתקבעו ואינם מתאימים עוד למציאות של ימינו. לפיכך, יש להתוות מדיניות סדורה המכירה בחשיבות הנושא, וניזונה מממצאי המחקר העדכני.

פרסומים נוספים שיכולים לעניין אותך

תגיות: חברה חינוך
גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות