ההשכלה השלישונית בישראל - פרדיגמה חדשה למדיניות

צטט כ:
וולנסקי עמי, לימור ניסן. ההשכלה השלישונית בישראל - פרדיגמה חדשה למדיניות חיפה, ישראל, מוסד שמואל נאמן, 2006. https://neaman.org.il/Tertiary-Education-in-Israel-New-Paradigm-Policy-Making-HEB
קבצים להורדה:
ehe3.pdf(1162KB)

העבודה בוחנת היבטים שונים במערכת ההשכלה הגבוהה של ישראל וממליצה לגבש פרדיגמה חדשה שבמרכזה קידום המחקר האקדמי והעלאת איכות ההוראה. כמו-גם, לקדם את שיעור הזוכים בהשכלה גבוהה בישראל.  ההמלצות כוללות מתן אפשרות להעברת קרדיט בין שלושה שערי כניסה להשכלה השלישונית, והם: בין מוסדות להשכלה גבוהה, בין מוסדות על-תיכוניים למוסדות להשכלה גבוהה, כמו גם בתכניות לימודים המיועדות לפיתוח מקצועי של בעלי תארים אקדמיים במהלך הקריירה המקצועית שלהם.  מימוש היעדים המוצעים אפשרי בשינוי קווי המדיניות הקיימת ובשינוי כללי הרגולציה הקיימים, תוך הענקת אוטונומיה גדולה יותר למוסדות בתכנון וביצוע מדיניות המועצה להשכלה גבוהה.

פרסומים נוספים שיכולים לעניין אותך

גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות